მე&ჩვენ
ასეთი თემა შესთავაზა მამა ადამმა სტუდენტებს შეხვედრისთვის. ეს არ გახლდათ საჯარო ლექცია, რადგან ამ სასწავლო პროცესის სუბიექტი და აქტიური მონაწილე სწორედ თითოეული სტუდენტი იყო. ამგვარი ინტერაქციის დროს მაქსიმალურად გამოვლინდა სტუდენტთა სხვადასხვა შეხედულებები, საკუთარი და საზოგადოებრივი ინტერესების მიმართების საკითხი სტუდენტებმა გაანალიზეს და შეაფასეს განსხვავებულიპოზიციებიდან, რამაც მათ მისცა მსჯელობისა და დისკუსიის საშუალება. სტუდენტებმა დასვეს სადისკუსიო საკითხები – სად იწყება და სად მთავრდება „მე“; „მე“ სიყვარულის განზომილებაში; „მე“ და საზოგადოება/ქვეყანა; როდის გვიჩნდება „ჩვენ“-ისეული განცდა და ა. შ.
დღევანდელი შეხვედრა–სემინარი ორიენტირებული გახდა არა მხოლოდ მზა ცოდნის მიღებაზე, არამედ სტუდენტთა უნარ-ჩვევების გამომუშავებაზე.
კონსტრუქტივისტული დიდაქტიკის თანახმად სწორედ ინტერაქტიური სწავლა განსაზღვრავს სასწავლო პროცესის ეფექტიანობას.